Volg mij

Volg mij
Klik op deze afbeelding om te zien waar ik ben! het wachtwoord is: vespadakar

donderdag 13 september 2012

Ik heb vorige week iemand ontmoet die echt super enthousiast was over mijn avontuur en die ook helemaal mee gaat in het sponsor thema, Ray van Ray's beletteringen, op zijn aanraden kwam ik bij Larry van Combatgear.nl. Larry is eigenaar van een mooie zaak waar zoals de website al doet vermoeden, kleding, schoenen en eigenlijk alles mbt tot leger/ politie/ beveiligings attributen worden verkocht . 
Ipv van de eerder getoonde koffer (deze is door de organisatie te zwaar bevonden, helaas!) ga ik nu op pad met mooie stevige tassen waar al het hoogstnoodzakelijke in vervoerd mag worden achterop de Vespa.

Vandaag krijgt de Vespa zijn definitieve DAKAR Look! Hier krijg ik nu echt goedje zin van!!

Het mooie aan Ray is dat hij iedereen die binnen komt overhaalt om ook een donatie te doen in ruil voor een mooie sticker op de Vespa. Zo mag ik vandaag aan de lijst toevoegen Rademakers Parket,Allround-dak, en RiCars . Mijn dank is groot!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten