Volg mij

Volg mij
Klik op deze afbeelding om te zien waar ik ben! het wachtwoord is: vespadakar

woensdag 17 oktober 2012

Dinsdag 17 oktober

Vandaag wederom lekker gereden, ondanks het feit dat ik vanochtend echt niet wilde opstaan. Het was gistermorgen 6:00 en vanochtend 6:22, s'avond hebben we in het bivak Jupiler en leuke muziek na het eten, dat is overigens voortreffelijk, maargoed het is dus redelijk laat voordat we de tent induiken. Mijn achterste heeft het echt zwaar, ik kijk uit naar de rustdag. De kilometerstand staat nu op een dikke 850 km. Na morgen zitten we dus op een kwart. Ik ga morgen kijken of ik ergens zo'n schapenvacht kan kopen voor op het zadel.
Vandaag zijn we de bergen ingedoken, tot op 2776m, dat was super, erg koud, de scooters hadden er last van, de lucht was te ijl.
Na een 25km langen afdaling met een schitterende asfalt weg kwamen kwamen door een vallei met aan weerskanten hellingen van zeker 100 meter, daartussen loopt een 3 m brede slingerweg. Je kunt wel raden dat ook dit overweldigend was.
Links en rechts beginnen er nu ook serieuze technische problemen te ontstaan. Van lekke banden (soms wel 2x per dag per scooter), kapotgeslagen uitlaten tot volledig kapot gelopen motorblokjes. Ik denk dat door mijn klavertje vier mij alle leed tot dusver bespaard is gebleven.
Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten