Volg mij

Volg mij
Klik op deze afbeelding om te zien waar ik ben! het wachtwoord is: vespadakar

maandag 8 oktober 2012

Het gaat nu erg snel allemaal, nog echt de laatste puntjes op de i, vandaag zelfs nog een kleine elektrische storing verholpen aan de vespa, morgenvroeg is hij weg. Ik dacht op het laatste moment nog  aan mijn EHBO doos, en nee dan bedoel ik helaas niet dat ik een leuke verpleegster meeneem maar zo'n wit doosje met pleisters.
komt toch iets meer bij kijken kwam ik achter bij de apotheek. Gelukkig was daar de juiste expertise aanwezig om een goed advies te geven over wat ik allemaal mee moest nemen. veel is natuurlijk logisch maar waarom ik bijvoorbeeld zelf spuiten mee moest nemen wist ik niet. Stel er doet zich een situatie voor dat ik aldaar een injectie van het een of ander nodig heb en ik vertrouw de spuit niet omdat ik niet dat deze uit een nieuwe verpakking komt, dan heb ik er zelf bij me....logisch toch!!

Ik hoop dat ik alles wat vandaag heb gekregen na afloop ongebruikt thuis in het medicijnkastje kan leggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten