Volg mij

Volg mij
Klik op deze afbeelding om te zien waar ik ben! het wachtwoord is: vespadakar

woensdag 17 oktober 2012

Maandag 15 oktober

406 km vandaag, 50 off-road, wauw wauw wauw. In het begin nog wat onwennig maar al gauw ging het beter en beter. De laatste 30 km door een droge rivierbedding gereden. Als er off-road capaciteiten bekend zijn voor een px 200 hebben Jelle en ik vandaag die grenzen gerekt. (Sorry). We hebben de 4 bmw's 1200 GSA en de KTM 990 adv. volledig zoek gereden. Het was te gek. Echt ik krijg de lach niet van mn gezicht, heerlijk.

Wat we vandaag ook veel gezien hebben zijn dorpjes die op oorloggebieden lijken. Niets was af, geen straat, geen stoep, geen huis, niets!! Overal kleine kinderen die aan je hangen.

Tijdens de doortocht in klein dorp hebben we de volledige bevolking weten te mobiliseren doordat Jelle met zn scooter door een vers gecementeerd wegdek reed en bleef doorrijden tot bijna aan het eind. Een spoor van 10cm diep door de straat. Nu hebben te tenminste een goot.

S'avond in het bivak lekker gebbqd onder de mooiste sterrenhemel ooit.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten