Volg mij

Volg mij
Klik op deze afbeelding om te zien waar ik ben! het wachtwoord is: vespadakar

donderdag 4 oktober 2012

Vandaag zeer aangenaam verrast, bij een zoektocht naar een goede zonnebril voor in Afrika kwam ik bij Vyghen optiek in Valkenburg terrecht, naast een mooi assortiment en een goede service heeft eigenaar Rob ook vooral smaak en inzicht. de eerste bril die hij voor mij uitzocht is ook uiteindelijk de bril geworden die ik koop bij hem. De tweede bril die ik opzette was ook erg leuk maar minder geschikt voor de reis die ik ga maken.

Uiteindelijk heeft Rob mij aangeboden om 2 brillen voor de prijs van 1 te nemen, jaja ik weet dat er grootgrutters bestaan die dat al jaren als slogan gebruiken maar dan krijg je dus zo'n tweedehands fiets op je neus. ;-) oftewel geen echte leuke monturen.

Ik ben dus nu echt helmaal happy, één bril voor op de scooter en een bril voor op het strand in DAKAR!!

Rob, Bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten